Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorKolokolchykova, Iryna-
dc.date.accessioned2019-05-15T08:41:05Z-
dc.date.available2019-05-15T08:41:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6927-
dc.description.abstractUK: Необхідність дослідження розвитку ринку садівництва в Запорізькій області викликана мін- ливими умовами ринкової кон’юнктури та повільними темпами розвитку цієї галузі. Мета дослідження: визначення тенденцій розвитку галузі та ефективності роботи сільськогосподарських підприємств, які займаються виробництвом продукції садівництва. Результати визначення загальних тенденцій розвитку, проблем галузі допоможуть сформувати оптимальні підходи до маркетингової товарної та збутової політики галузі. Правильно визначені напрями розвитку сприятимуть концентрації та спеціалізації підприємств на промисловому виробництві, підвищенню конкурентоспроможності продукції на внутрішньому та світовому ринках. EN: Setting objectives. The need to study the development of market Horticulture in the Zaporozhye region caused by changing conditions of the market environment and the slow pace of development of the industry. The definition of the General trend of development will help to establish the optimal approaches to marketing of commodity and marketing policy, improve concentration and specialization of enterprises, improve product competitiveness in domestic and world markets. Fruit production has a leading position in the field. Marketing problems are research fruit market in Zaporizhia region. The purpose of the study: the study of problems, trends of development, finding solutions to improve the efficiency of the industry.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМелітополь: ТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць ТДАТУ: економічні науки;№ 3 (35) (C.339-346)-
dc.subjectринокuk
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk
dc.subjectтоварна групаuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectрентабельністьuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectconjuncture marketuk
dc.subjectmarketing product policyuk
dc.subjectproduct groupuk
dc.subjectprofituk
dc.subjectprofitabilityuk
dc.titleРозвиток садівництва в Запорізькій областіuk
dc.title.alternativeThe development of fruit growing in the Zaporozhye regionuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
43.pdf391.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.