Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6907
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDudareva, A.-
dc.date.accessioned2019-05-14T13:22:03Z-
dc.date.available2019-05-14T13:22:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6907-
dc.description.abstractCustomer shopping patterns and behaviors are changing globally. The rapid development of online commerce and digital technology has become one of the factors that led to a change in consumer behavior. Modern consumers are not ready to spend as much time and money on shopping as before. Therefore, in order to keep consumer attention, retailers need to develop new ways to attract customers.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріли Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області за підсумками наукових досліджень 2018 року). Кафедра іноземних мов: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 25-26-
dc.subjectthematic music creatinguk
dc.subjecteffective waysuk
dc.subjectaudiomarketinguk
dc.subjecttraditional marketinguk
dc.titleThe effect of audiomarketing tools on consumer behaviouruk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ин.яз 98 -25-26.pdf198.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.