Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрущенко, С. В.-
dc.date.accessioned2019-04-25T08:17:01Z-
dc.date.available2019-04-25T08:17:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6753-
dc.description.abstractОбов’язковим інструментом маркетингу будь-якого сучасного підприємства або бренду є Інтернет-маркетинг. Розвиток Інтернет-маркетингу за кордоном розпочався значно раніше, ніж в Україні, отже, й досягнення в цій галузі в багатьох розвинених країнах більш значущі. Тому для національних брендів доцільним є, вивчати успішний закордонний досвід, адаптувати його до вітчизняних умов, спостерігати за іноземними тенденціями у сфері Інтернет-маркетингу для одержання результатів маркетингової діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 131-132-
dc.subjectІнтернет-маркетингuk
dc.subjectмаркетингові технологіїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectSMM-маркетингuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.titleЗастосування Інтернет технологій в маркетингуuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕтаБ 180-129-131-132.pdf181.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.