Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6711
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лупандіна, Г. | - |
dc.contributor.author | Застрожнікова, Ірина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Застрожникова, Ирина Владимировна | - |
dc.contributor.author | Zastrozhnikova, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-23T06:20:01Z | - |
dc.date.available | 2019-04-23T06:20:01Z | - |
dc.date.issued | 2019-04-19 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6711 | - |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми полягає в тому, що в сучасній Україні досі є не вирішеною низка питань концептуального та методологічного характеру, які пов’язані з дослідженням критеріїв регулювання розвитку сільського господарства та ефективної й результативної діяльності держави. Системні чинники сповільнення реформування сільського господарства досі залишаються не визначеними. Також на сьогодні підходи щодо використання у державному управлінні світових напрямів розвитку та підвищення продуктивності вітчизняного сільського господарства мало обґрунтовані | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ПВНЗ Міжнар. наук.-техн. ун-т ім. акад. Юрія Бугая | uk |
dc.relation.ispartofseries | Вища освіта – студентська наука – сучасне суспільство: напрями розвитку : матеріали Міжнародної студентської науково-практичної конференції; | - |
dc.subject | державне регулювання | uk |
dc.subject | розвиток сільських територій | uk |
dc.subject | агропромислове виробництво | uk |
dc.subject | система механізмів державної підтримки | uk |
dc.title | Шляхи удосконалення державного регулювання сільського господарства України на основі зарубіжного досвіду | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Публічне управління, адміністрування та право |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.