Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6487
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКацак, О.-
dc.date.accessioned2019-04-05T11:14:39Z-
dc.date.available2019-04-05T11:14:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6487-
dc.description.abstractВажливість маркетингу підтверджується досвідом представлення на ринку різних видів товарів. Найчастіше буває так, що цілком можливим вдається розроблення програм маркетингового забезпечення технологічно слабому або застарілого товару. При маркетинговій підтримці він стає конкурентним і перемагає на ринку більш гідні товари. Товари ж з очікуваними та корисними для споживача якостями, здатні максимально повно та точно задовольнити потреби за обмеженням засобів купівлі, часто виявляються неконкурентоспроможними через відсутність у них маркетингової підтримки.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВсеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 149-150)-
dc.subjectсільськогосподарське машинобудуванняuk
dc.subjectмаркетингові службиuk
dc.subjectмаркетингові програмиuk
dc.titleНеобхідність використання маркетингу у практиці просування продукції підприємств сільськогосподарського машинобудуванняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.Нехай-Кацак О.-конвертирован.pdf158.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.