Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМостовий, О. Є.-
dc.date.accessioned2019-04-05T10:24:57Z-
dc.date.available2019-04-05T10:24:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6480-
dc.description.abstractКонкурентне середовище на споживчому ринку, зокрема на ринку вершкового масла, змушує виробників все більше коштів вкладати в засоби рекламування продукції. Дана проблема постала перед ПАТ «Житомирський маслозавод» та виникла необхідність визначення рівня проінформованості споживачів про вершкове масло ТМ «Рудь» та визначення найефективніших носіїв рекламування для споживачів.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЦілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему: тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції;С. 114-116-
dc.subjectринок вершкового маслаuk
dc.subjectрекламування продукціїuk
dc.subjectЖитомирський маслозаводuk
dc.titleЗабезпечення конкурентоспроможності діяльності ПАТ «Житомирський маслозавод» на ринку вершкового маслаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf114.02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.