Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКашуба, Н. І.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:13:51Z-
dc.date.available2019-04-03T11:13:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6412-
dc.description.abstractСучасний маркетинг вимагає виробництва і просування якісного товару за доступною ціною до цільових споживачів на основі ретельно відібраної інформації, тому постає необхідність отримання своєчасної і точної інформації про різні аспекти життєдіяльності людини, що визначиє важливість комунікації в сучасному світі.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries. Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 151-152)-
dc.subjectзбут товарівuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.titleВажливість стимулювання збуту як форми маркетингових комунікаційuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13._Арестенко-Кашуба.PDF351.24 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.