Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-04-02T10:22:22Z-
dc.date.available2019-04-02T10:22:22Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6379-
dc.description.abstractRU: Статья затрагивает проблемы маркетинговых исследований на предприятии, указывает на целесообразность их применения, рассматривает методы маркетинга. UK: Стаття торкається проблеми маркетингових досліджень на підприємстві, вказує на доцільність їх застосування, розглядає методи маркетингу.uk
dc.language.isoruuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник статей за матеріалами другої міжнародної науково- практичної конференції «INTED-2003» (1-5 квітня 2003 р., м. Ялта);Ч. 2 (С. 106-110)-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectценовая конкуренцияuk
dc.subjectпроизводственные затратыuk
dc.subjectрыночная экономикаuk
dc.titleМаркетинговые исследования на предприятииuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38. Нехай В.В.Ялта 2003.pdf211.19 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.