Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлотніченко, Світлана Романівна-
dc.contributor.authorПлотниченко, Светлана Романовна-
dc.contributor.authorPlotnichenko, Svitlana-
dc.date.accessioned2019-03-25T13:20:55Z-
dc.date.available2019-03-25T13:20:55Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6309-
dc.description.abstractЗростання актуальності зв’язків з громадськістю викликано такими важливими чинниками, як ускладненням соціально-психологічного середовища підприємства, обумовленим збільшенням числа її учасників і зростанням їх освіченості. Імідж стає найважливішим чинником конкурентоспроможності підприємства; зростанням нестабільності і непевності ділового середовища, пов’язаним із прискоренням інформаційних процесів і, відповідно, прийняттям рішень; посиленням залежності успіху діяльності підприємства від стану зовнішнього середовища.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСоціально-економічний розвиток аграрної сфери: інженерно-економічне забезпечення: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції;(С. 222-224)-
dc.subjectкомунікативні технологіїuk
dc.subjectзв'язок із громадськістюuk
dc.subjectімідж підприємствuk
dc.subjectPR-підтримкаuk
dc.titleІмідж підприємств органів владиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК МІЖНАРОДНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ_Beregany (4) (1)-222-224.pdf423.37 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.