Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-03-21T12:35:22Z-
dc.date.available2019-03-21T12:35:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6273-
dc.description.abstractВ наш час стає особливо помітним перехід від ринку продавця до ринку покупця. Зростає ступінь конкуренції між товарами схожого призначення. Конкурентоздатність підприємства залежить від того, наскільки правильно та зважено організований маркетинг, а також від того, чи удосконалюється він у відповідності до вимог ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДоляuk
dc.relation.ispartofseriesШляхи та механізми управління ефективним розвитком національної економіки в сучасних умовах: збірник праць міжнародної науково-практичної интернет-конференції;С. 21-24-
dc.subjectринкова економікаuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectорієнтація збутуuk
dc.subjectринкові засадиuk
dc.subjectорганізація збутової мережіuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectзбут продукції підприємствuk
dc.subjectконкурентоздатністьuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleПошук альтернатив існуючим системам збутуuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36.....конфер 2012 Нехай.pdf220.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.