Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-03-21T11:30:19Z-
dc.date.available2019-03-21T11:30:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6268-
dc.description.abstractУ формуванні домінуючої орієнтації збуту на попит вирішальну роль виконує маркетинг. Основні методи дослідження об’єктів для цілей узагальнення, такі як вивчення, дослід, експеримент, виявлення спільного та протиріч, є в свою чергу і методами маркетингу, а маркетинг є комплексною методикою вичення ринку та впливу на нього.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСборник статей научно-информационного центра «Знание» по материалам VI меіжнародной конференции «Развитие науки в XXI веке»;С. 132-136-
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectматеріально- технічне постачання АПКuk
dc.subjectСільгоспхіміяuk
dc.subjectконсолідований маркетингuk
dc.titleПередумови об'єднання виробників для спільного вирішення проблем збуту сільгосптехнікиuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30....Тези В Нехай Харьков 15.pdf308.26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.