Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-03-21T09:15:45Z-
dc.date.available2019-03-21T09:15:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6266-
dc.description.abstractЗнання ринкової ситуації дає можливість організовувати виробництво тих товарів, на які є попит. Маркетинг покликаний розвивати профільні ринки, спонукати інновації, оновлення асортименту, підтримувати беззбиткову діяльність вітчизняних підприємств. З часом простежується зростання довіри до професійних маркетингових організацій. Саме до таких відносяться, зокрема, і підприємства сільськогосподарського машинобудування.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesПроблеми розвитку українського суспільства: прогнози та реалії: збірник наукових праць за результатами науково-практичної конференції;С. 20-23-
dc.subjectринкова ситуаціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectудосконалення управління підприємствомuk
dc.subjectматеріально- технічне постачанняuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectаутсорсингuk
dc.titleОрганізація маркетингового управління виробничим підприємствомuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29....статья ЕГФ апрель 2012.pdf333.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.