Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorKolokolchykova, Iryna-
dc.date.accessioned2019-03-20T13:36:00Z-
dc.date.available2019-03-20T13:36:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6251-
dc.description.abstractUK: Необхідність дослідження розвитку ринку садівництва в Херсонський області викликана мінливими умовами ринкової кон’юнктури та повільними темпами розвитку цієї галузі. Мета дослідження: визначення тенденцій розвитку галузі та ефективності роботи сільськогосподарських підприємств, які займаються виробництвом продукції садівництва, що допоможе сформувати оптимальні підходи до маркетингової товарної та збутової політики галузі. Правильно визначені напрями розвитку сприятимуть концентрації та спеціалізації підприємств на промислове виробництво, підвищенню конкурентоспроможності продукції на внутрішньому та світовому ринках. EN: The necessity of studying the development of market gardening in the Kherson region, caused by changing conditions in the market situation and the slow pace of development of the industry. The definition of the General trend of development will help to establish the optimal approaches to marketing of commodity and marketing policy, improving concentration and specialization of enterprises, improve the competitiveness of products in domestic and world markets. The production of fruits occupies a leading position among the regions of the South of Ukraine. Marketing problems are research fruit market in Kherson oblast. The purpose of the study: the study of problems, trends of development, finding solutions to improve the efficiency of the industry.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 1-2 (33-34)(С. 297-305)-
dc.subjectринокuk
dc.subjectпопит та пропозиціяuk
dc.subjectпродуктивністьuk
dc.subjectінтенсивний розвитокuk
dc.subjectекстенсивний розвитокuk
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk
dc.subjectтоварна групаuk
dc.subjectрентабельність виробництваuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectdemand and supplyuk
dc.subjectproductivityuk
dc.subjectrapid developmentuk
dc.subjectextensive developmentuk
dc.subjectmarket conditionsuk
dc.subjectmarketing product policyuk
dc.subjectproduct group profitabilityuk
dc.titleРозвиток садівництва в Херсонській областіuk
dc.title.alternativeDevelopment of fruit growing in Kherson regionuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf608.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.