Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-03-19T08:05:21Z-
dc.date.available2019-03-19T08:05:21Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6182-
dc.description.abstractUK: Обгрунтовано запровадження систематичного маркетингового управління на базі консолідації маркетингових зусиль підприємств однієї або декількох галузей, об’єднаних спільними проблемами. Визначено принципи та цілі таких об’єднань, обґрунтована їх ефективність у сучасних умовах господарювання галузі сільськогосподарського машинобудування, вказано на етичну складову взаємодій та на засади опанування та закріплення ринкової влади. RU: Обосновано внедрение систематического маркетингового управления на базе консолидации маркетинговых усилий предприятий одной или нескольких отраслей, объединенных общими проблемами. Определены принципы и цели таких объединений, обоснована их эффективность в современных условиях хозяйствования отрасли сельскохозяйственного машиностроения, указано на этическую составляющую во взаимодействиях и на принципы овладения и закрепления рыночной власти. EN: Introduction of systematic marketing management is grounded on the base of consolidation of marketings efforts of enterprises of one or a few industries, incorporated general issues. Principles and aims of such associations are certain, their efficiency is grounded in the modern terms of khokhyaystvovaniya industry of agricultural engineer, it is indicated on an ethics constituent in cooperations and on principles of capture and fixing of market power.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВісник Запорізького національного університету : збірник наукових праць;№ 4 (16) (С. 46-53)-
dc.subjectетика взаємодіїuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectконсолідаціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectрезультативністьuk
dc.subjectсистематизація зусильuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectэтика взаимодействияuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.subjectконсолидацияuk
dc.subjectрезультативностьuk
dc.subjectсистематизация усилийuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectуправлениеuk
dc.subjectethics of menageuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectconsolidationuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjecteffectivenessuk
dc.subjectsystematization of effortsuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectmanagementuk
dc.titleСистематичний і ефективний маркетинг – засіб підвищення культури підприємницької діяльностіuk
dc.title.alternativeСистематический и эффективный маркетинг - средство повышения культуры предпринимательской деятельностиuk
dc.title.alternativeSystematic and effective marketing- mean of increase of culture of entrepreneurial activityuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15..... Нехай В Систематичний і еф.pdf400.83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.