Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-03-19T07:42:39Z-
dc.date.available2019-03-19T07:42:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6178-
dc.description.abstractUK: Визначено значення маркетингових об’єднань для виробничих підприємств, які приймають участь у зовнішньоекономічній діяльності. EN: The values of marketing associations are certain for productive enterprises, hat take part in foreign economic activity.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 1 (17), т. 2 (С. 64-71)-
dc.subjectзбутuk
dc.subjectконсолідаціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмашинобудуванняuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectsaleuk
dc.subjectconsolidationuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectengineeruk
dc.subjectenterpriseuk
dc.titleАналіз причин необхідності маркетингових об’єднань виробників при виході на зовнішні ринкиuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12....... ТГАТУ Нехай Аналіз причин.pdf316.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.