Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНехай, Вікторія Василівна-
dc.contributor.authorНехай, Виктория Васильевна-
dc.contributor.authorNekhai, Viktoriia-
dc.date.accessioned2019-03-18T08:13:02Z-
dc.date.available2019-03-18T08:13:02Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6154-
dc.description.abstractНадається обгрунтування доцільності запровадження маркетингу на машинобудівних підприємствах України та наукового підходу до раціонального вирішення цієї задачіuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка: проблеми теорії та практики: збірник наукових праць;Випуск 242, Том IV (С.807-815)-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectконкурентноздатністьuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectринокuk
dc.titleРозвиток взаємозв'язку маркетингової й виробничої діяльностей машинобудівного підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2......Розвиток взає.pdf331.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.