Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуравель, Дмитро Павлович-
dc.contributor.authorЖуравель, Дмитрий Павлович-
dc.contributor.authorZhuravel, Dmytro-
dc.date.accessioned2019-02-25T12:41:58Z-
dc.date.available2019-02-25T12:41:58Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6057-
dc.description.abstractUK: Роботу присвячено дослідженню процесу зношування прецизійних пар паливних систем мобільної техніки при експлуатації на біодизеля з врахуванням середовища та умов експлуатації. Перехід мобільної техніки на біопаливо, основу якого становлять метаноли, потребує ретельного підходу до підбору матеріалів паливних та інших систем двигунів мобільної техніки. При зношуванні елементів паливних насосівнаблюдається як механічний (абразивний) знос, так и ерозійний износ. Знос елементів паливних насосів збільшується за рахунок агресивності середовища біовуглеводневих рідин. Зношування залежить від часу простою техніки, що в результаті призводить до збільшення значень коефіцієнта зносу від 36% до 54 % в залежності від часу і періодичності простоїв. Особливо це відображається на сталях, які включають 1–3% хрома, як каталізатора вуглеводневого зкрихчування. RU: Работа посвящена исследованию процесса изнашивания прецизионных пар топливных систем мобильной техники при эксплуатации на биодизеле с учетом среды и условий эксплуатации. Переход мобильной техники на биотопливо, основу которого составляют метанолы, требует тщательного подхода к подбору материалов топливных и других систем двигателей мобильной техники. При износе элементов топливных насосов наблюдается как механический (абразивный) износ, так и эрозионный износ. Износ элементов топливных насосов увеличивается за счет агрессивности среды биоуглеводородных жидкостей. Износ зависит от времени простоя техники, что в итоге приводит к увеличению значений коэффициента износа от 36% до 54% в зависимости от времени и периодичности простоев. Особенно это отражается на сталях, которые включают 1–3% хрома, как катализатора углеводородного охрупчивания. EN: The work is devoted to the study of the process of wearing precision pairs of mobile equipment during operation on biodiesel, taking into account the environment and operating conditions. The transition of mobile technology to biofuels, which are based on methanol, requires a careful approach to the selection of materials for fuel and other systems of engines of mobile technology. When the fuel pump elements are worn, both mechanical (abrasive) wear and erosion wear are observed. The wear of fuel pump elements is increased due to the aggressiveness of the environment of biocarbon liquids. Depreciation depends on the downtime of equipment, which ultimately leads to an increase in the values of the coefficient of wear from 36% to 54% depending on the time and frequency of downtime. This is especially reflected in steels, which include 1–3% chromium as a hydrocarbon embrittlement catalyst.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesПраці Таврійського державного агротехнологічного університету;Вип.8, т. 2 (С. 109-120)-
dc.subjectплунжерна параuk
dc.subjectагресивність середовищаuk
dc.subjectбіодизельuk
dc.subjectпаливна системаuk
dc.subjectрежим роботиuk
dc.titleМоделювання процесу зношування прецизійних пар паливних систем мобільної техніки при експлуатації на біодизеліuk
dc.title.alternativeМоделирование процесса износа прецизионных пар топливных систем мобильной техники при эксплуатации на биодизелеuk
dc.title.alternativeModeling of the process of the presidential software of fuel systems of mobile equipment at the use of biodieseluk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Технічний сервіс та системи в АПК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Журавель 109-120.pdf1.04 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.