Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorKolokolchykova, Iryna-
dc.date.accessioned2018-12-22T07:35:31Z-
dc.date.available2018-12-22T07:35:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5499-
dc.description.abstractВибір конкретного методу маркетингового дослідження за допомогою емпіричних методів залежить від поставлених цілей, особливостей досліджуваних об'єктів, уподобань і досвіду дослідника. Але кожний з цих методів дозволяє отримати студентами практичні навички роботи у напрямі маркетингових досліджень, і що дуже важливо, в рамках навчального процесу.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesИнновационные технологии в подготовке специалистов экономического профиля: материалы Международной научно- практической конференции (Симферополь, 3-4 апреля 2014 г.);С. 105 – 107-
dc.subjectемпіричне пізнанняuk
dc.subjectемпіричне дослідженняuk
dc.subjectметод порівнянняuk
dc.subjectметод виміруuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectметодика спостереженняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.titleЗастосування практичних аспектів емпіричного маркетингу в навчанні студентівuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колокольчикова_2014_Практ_асп_емп_марк.PDF358.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.