Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorKolokolchykova, Iryna-
dc.date.accessioned2018-12-22T07:24:36Z-
dc.date.available2018-12-22T07:24:36Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5498-
dc.description.abstractUK: Встановлено, що маркетингова діяльність сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів в умовах ринкових відносин ґрунтується на наступних принципах: вільний вибір мети та стратегії функціонування і розвитку; спрямованість на кінцевий результат в діяльності і на довготривалу перспективу розвитку. RU: Установлено, что маркетинговая деятельность сельскохозяйственных обслуживающих кооперативов в условиях рыночных отношений базируется на следующих принципах: свободный выбор цели и стратегии функционирования и развития; направленность на конечный результат в деятельности и на долговременную перспективу развития. EN: It is set that marketing activity of agricultural attendant cooperative stores in the conditions of market relations is based on the following principles: free choice of purpose and strategy of functioning and development; orientation on an eventual result in activity and on the of long duration prospect of developmentuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка та управління АПК;№ 5 (С. 115 – 122)-
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectобслуговуючий кооперативuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectполітика розподілуuk
dc.subjectконтроль маркетингової діяльностіuk
dc.subjectмаркетинговая деятельностьuk
dc.subjectобслуживающий кооперативuk
dc.subjectтоварная политикаuk
dc.subjectценовая политикаuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectполитика распределенияuk
dc.subjectконтроль маркетинговой деятельностиuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectservice cooperativeuk
dc.subjectcommodity policyuk
dc.subjectprice policyuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectdissemination policyuk
dc.subjectmarketing activity controluk
dc.titleТеоретичні аспекти маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативівuk
dc.title.alternativeТеоретические аспекты маркетинговой деятельности сельскохозяйственных обслуживающих кооперативовuk
dc.title.alternativeTheoretical aspects of marketing activity of agricultural attendant cooperative storesuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колокольчикова_2010Теорет_асп_марк_діяльн_СГОК.PDF360.46 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.