Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевчук, Елена Юрьевна-
dc.contributor.authorШевчук, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorShevchuk, Olena-
dc.date.accessioned2018-12-05T12:23:22Z-
dc.date.available2018-12-05T12:23:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5206-
dc.description.abstractRU: Доказаны, проанализированы и обобщены теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии. Сделан анализ публикаций и исследований по формированию и функционированию маркетингового менеджмента на предприятии. Определены инструменты и принципы маркетингового менеджмента. EN: Researched, analyzed and summarized the theoretical principles of forming marketing management in the enterprise. The analysis of recent publications and studies on the formation and functioning of marketing management in the enterprise. The article outlines the tools and principles of marketing management as supporting tools and techniques of marketing management in the enterprise.uk
dc.language.isoruuk
dc.relation.ispartofseriesНаука: научно-производственный журнал: материалы VI международной научно-практическоц конференции "Дулатовские чтения 2014". Спецвыпуск "Экономические науки";№ 4-3 (С. 484-486)-
dc.subjectмаркетинговый менеджментuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectинновационные технологииuk
dc.titleМаркетинговий менеджмент на предприятии: теоретические аспектыuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-484-486.pdf549.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.