Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5123
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козлова, Лілія Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Козлова, Лилия Валентиновна | - |
dc.contributor.author | Kozlova, Liliia | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-29T11:50:30Z | - |
dc.date.available | 2018-11-29T11:50:30Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5123 | - |
dc.description.abstract | UK: Визначальним фактором збільшення виробництва плодової продукції в умовах постійного зростання дефіциту водних ресурсів є прогресивні системи мікрозрошення – краплинне та підкронове, які забезпечують підвищення врожайності плодових культур на 25-30% при одночасному зниженні собівартості продукції на 15-20%. Дослідження впливу способів поливу на ефективність зрошення інтенсивних насаджень яблуні проводили у період 2006-2009 рр. в Інституті зрошуваного садівництва імені М.Ф. Сидоренка НААН в насадженнях яблуні сорту Ренет Симиренка на підщепі М9, 2002 р. садіння за схемою 4х1,5 м. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Матеріали міжнар. науково-практичної конф. (м. Київ, 30 березня 2012 р.); | - |
dc.subject | садівництво на півдні України | uk |
dc.subject | яблуня сорту Ренет Симиренка | uk |
dc.subject | зрошення яблуні | uk |
dc.subject | продуктивність насадження яблуні | uk |
dc.subject | краплинне зрошення | uk |
dc.title | Ефективність зрошення яблуні сорту Ренет Симиренка у Південному степу України | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Рослинництва ім. професора В.В. Калитки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2012 ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗРОШЕННЯ ЯБЛУНІ СОРТУ РЕНЕТ.PDF | 254.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.