Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4654
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ирина Владимировна-
dc.contributor.authorKolokolchykova, Iryna-
dc.date.accessioned2018-10-19T08:15:09Z-
dc.date.available2018-10-19T08:15:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4654-
dc.description.abstractUK: Підприємства середнього та малого бізнесу мають як значні перешкоди так і значні переваги у процесі ведення власної справи. Перешкоди, з якими зустрічаються підприємства, частіше виникають на етапі представлення товару (послуги) на ринок, завоювання частки ринку та освоєння власного сегменту ринку. У зв’язку з тим, що підприємства невеликі за розмірами, вони стикаються з жорсткою конкурентною боротьбою проти великих представників бізнесу - товариств, концернів, конгломератів тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матеріали регіональної науково-практичної конференції ( м. Мелітополь, 12 грудня 2017р. );C. 56-58-
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk
dc.subjectпідприємства середнього та малого бізнесуuk
dc.subjectконкурентноспраможністьuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.titleМаркетингова товарна політика підприємств сфери середнього та малого бізнесуuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-1-56-58.pdf2.49 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.