Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/452
Назва: Маркетинговий аспект аналізу регіонального ринку молокопродуктів
Автори: Краснодєд, Тетяна Леонідівна
Краснодед, Татьяна Леонидовна
Krasnodied, Tetiana
Ключові слова: маркетинговий аспект;ринок молокопродуктів
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТДАТУ, факультет економіки та бізнесу
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 3 (19)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/452
Розташовується у зібраннях:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
516.pdf205.45 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.