Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКюрчев, Володимир Миколайович-
dc.contributor.authorКюрчев, Владимир Николаевич-
dc.contributor.authorKiurchev, Volodymyr-
dc.contributor.authorЛомейко, Олександр Петрович-
dc.contributor.authorЛомейко, Александр Петрович-
dc.contributor.authorLomeiko, Oleksandr-
dc.contributor.authorСосницька, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorСосницкая, Наталья Леонидовна-
dc.contributor.authorSosnytska, Natalia-
dc.contributor.authorДанченко, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorДанченко, Николай Николаевич-
dc.contributor.authorDanchenko, Mykola-
dc.date.accessioned2018-10-09T07:52:12Z-
dc.date.available2018-10-09T07:52:12Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4517-
dc.description.abstractНаведені результати аналізу рівня довузівської підготовки у студентів ТДАТУ з математики і фізики засвідчили, по- перше, гостроту проблеми фундаментальної підготовки студентів молодших курсів. По-друге, цілком доречною є думка про необхідність впровадження у навчальний процес адаптаційних курсів з шкільних курсів математики і фізики для тих студентів, які виявили незадовільний рівень початкових знань з цих дисциплін на вхідному ректорському контролі. І, по-третє, об’єктивно обумовлюється доцільність диференційованого підходу до студентів при організації освітнього процесу у вишах і забезпеченні належного рівня їхньої підготовки з фундаментальних дисциплін.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesФундаментальна підготовка фахівців у природничо-математичній, технічній, агротехнологічній та економічній галузях : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конференції з міжнар. участю (Мелітополь, 11-13 вересня 2017 р.) : присвяченої 85-річчю кафедри вищої математики і фізики ТДАТУ;(С. 77-80)-
dc.subjectтестування з математикиuk
dc.subjectтестування з фізикиuk
dc.subjectявка студентівuk
dc.subjectрівень початкових знаньuk
dc.subjectрангові рівні початкових знаньuk
dc.subjectшкала ранжируванняuk
dc.subjectдостатній рівеньuk
dc.subjectдиференційований підхідuk
dc.titleМетодологія моніторингу початкового рівня математичної і фізичної підготовки студентів технічних вишівuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Машиновикористання в землеробстві

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.