Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПлотніченко, Світлана Романівна-
dc.contributor.authorПлотниченко, Светлана Романовна-
dc.contributor.authorPlotnichenko, Svitlana-
dc.date.accessioned2018-10-08T07:06:27Z-
dc.date.available2018-10-08T07:06:27Z-
dc.date.issued2018-06-14-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4494-
dc.description.abstractUK: Зростання актуальності зв’язків з громадськістю викликано такими важливими чинниками, як ускладненням соціальнопсихологічного середовища підприємства, обумовленим збільшенням числа її учасників і зростанням їх освіченості. Імідж стає найважливішим чинником конкурентоспроможності підприємства; зростанням нестабільності і непевності ділового середовища, пов’язаним із прискоренням інформаційних процесів і, відповідно, прийняттям рішень; посиленням залежності успіху діяльності підприємства від стану зовнішнього середовища. EN: Formation of the state's image is a strategically important task for the leaders of all countries of the world. Most countries in the world are interested in what kind of image they have in the world at large. It is known that a properly organized and purposeful policy of the state aimed at forming an image is a driving lever not only in consolidating the successes already achieved, but also as a guarantee of building the necessary for the state in the international arena.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий будинок Мелітопольської міської друкарніuk
dc.relation.ispartofseriesТези міжнародної науково-практичної конференціїї "Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування";С. 194-196-
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectімідж підприємстваuk
dc.subjectділове середовищеuk
dc.subjectзв'язки з громадськістюuk
dc.subjectфункція менеджментуuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectpublic relationsuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectpublic authoritiesuk
dc.titleЗв’язки з громадськістю як позитивний імідж підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Плотніченко1.pdf147.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.