Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБолтянська, Лариса Олексіївна-
dc.contributor.authorБолтянская, Лариса Алексеевна-
dc.contributor.authorBoltianska, Larysa-
dc.date.accessioned2018-09-21T10:40:52Z-
dc.date.available2018-09-21T10:40:52Z-
dc.date.issued2018-06-14-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4475-
dc.description.abstractUK: Сучасний ринок функціонує під впливом макроекономічних елементів: попит та пропозиція. Попит на продукт аграрного ринку створюють споживачі: переробні підприємства, населення. Він визначається цілим рядом факторів, головними з яких є: існуюча ціна на товар; платоспроможність покупців; можливий обсяг споживання продукту; наявність товару-заміннику; корисність даного виду товару та інше. Суб’єктами, що формують пропозицію на ринку виступають сільськогосподарські підприємства всіх форм власності та особисті господарства населення. Водночас основними факторами формування пропозиції на ринку виступають чинники що мають вплив на зростання обсягів виробництва продукції та відповідно обсягу реалізованої продукції сільськогосподарськими підприємствами та господарствами населення. EN: The modern market operates under the influence of demand and supply. As the market subjects that form these elements are consumers and agricultural enterprises with different ownership forms and private households. The product offer of the gardening industry is changing under the influence of various factors. The article analyzes the direct factors that form the supply of fruit products in the domestic marketuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий будинок Мелітопольської міської друкарніuk
dc.relation.ispartofseriesТези міжнародної науково-практичної конференціїї "Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування"-
dc.subjectринок плодівuk
dc.subjectаграрний ринокuk
dc.subjectплодовий ринокuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectпропозиціяuk
dc.subjectплодоягідна продукціяuk
dc.subjectagrarian marketuk
dc.subjectcommodity supplyuk
dc.subjectproposal formation factorsuk
dc.subjectplacementuk
dc.subjectproduction efficiencyuk
dc.subjectfruit productivityuk
dc.titleОсновні чинники формування пропозиції на ринку плодівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Болтянская1.pdf184.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.