Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрєєва, Лариса Олександрівна-
dc.contributor.authorАндреева, Лариса Александровна-
dc.contributor.authorAndrieieva, Larysa-
dc.date.accessioned2018-09-21T08:38:21Z-
dc.date.available2018-09-21T08:38:21Z-
dc.date.issued2018-06-14-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4474-
dc.description.abstractUK: Враховуючи постійно зростаючий динамізм умов господарювання та посилення конкуренції стають дуже важливими питання пошуку підприємствами способів (засобів, правил, методів, принципів тощо) здійснення виробничо-господарської діяльності, які б забезпечували не тільки задоволення потреб клієнтів, але й фінансову стабільність. Тому принципи і методи формування товарної політики набувають особливої уваги з боку менеджменту підприємств. Складність урахування розмаїття чинників впливу на процес планування діяльності підприємницьких структур за умов невизначеності, багатоаспектності завдань, які вирішуються під час формування товарної політики, потребують пошуку відповідних методичних принципів та аналітичного інструментарію оптимізації цього процесу з метою забезпечення підвищення економічної ефективності їх діяльності. EN: The article analyzes the current trends in the formation of commodity policy of enterprises. The use of margin analysis of break-even production as the basis for the formation of commodity policy is proposed.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавничий будинок Мелітопольської міської друкарніuk
dc.relation.ispartofseriesТези міжнародної науково-практичної конференціїї "Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування";-
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectпідприємництвоuk
dc.subjectвиробництво продовольстваuk
dc.subjectпідприємницькі структуриuk
dc.subjectмаркетингова результативностьuk
dc.subjectстратегія підприємстваuk
dc.subjectcommodity policyuk
dc.subjectproductionuk
dc.subjectbreakdown analysisuk
dc.subjectmargin revenueuk
dc.subjectprofituk
dc.subjecteconomic efficiencyuk
dc.titleМетодичні аспекти формування товарної політики у підприємництвіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-16-18.pdf378.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.