Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСосницька, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorСосницкая, Наталья Леонидовна-
dc.contributor.authorSosnytska, Natalia-
dc.date.accessioned2018-06-21T10:20:26Z-
dc.date.available2018-06-21T10:20:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4118-
dc.description.abstractUK: У статті розкрито методологічні основи моделі науково-педагогічних досліджень інклюзивних процесів, описано її основні характеристики й особливості. Проаналізовано процес формування ланцюжка теоретичних і нормативних моделей науково- педагогічних досліджень з урахуванням принципу гетерогенності. Визначено ознаки, за якими формується зміст аксіологічної моделі науково-педагогічного дослідження як методологічного орієнтира між теоретичною та нормативною моделями. RU: В статье раскрыты методологические основания модели научно-педагогических исследований инклюзивных процессов, описаны ее основные характеристики и особенности. Проанализирован процесс создания теоретических и нормативных моделей научно-педагогических исследований с учетом принципа гетерогенности. Определены признаки, по которым формируется содержание аксиологической модели научно-педагогического исследования как методологического ориентира между теоретической и нормативной моделями. EN: There have been opened methodological grounds of model of scientific and pedagogical researches of inclusive process; the main characteristics and peculiarities of it have been described. The author has analyzed the process of creating of theoretical and normative models of scientific and pedagogical researches with taking into account the principle of heterogeneity. In the article there have been defined features of forming of the content of axiological model of scientific and pedagogical researches as a methodological reference point between theoretical and normative models.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУкраїнський педагогічний журнал;№ 2 (С. 93-103)-
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectосновиuk
dc.subjectнауково-педагогічне дослідженняuk
dc.subjectінклюзіяuk
dc.subjectгетерогенністьuk
dc.subjectпроцесuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectметодологияuk
dc.subjectосновыuk
dc.subjectнаучно-педагогическое исследованиеuk
dc.subjectинклюзияuk
dc.subjectгетерогенностьuk
dc.subjectпроцессuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectконцепцияuk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectgroundsuk
dc.subjectscientific and pedagogical researchesuk
dc.subjectinclusionuk
dc.subjectheterogeneityuk
dc.subjectprocessuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectconceptionuk
dc.titleКонцептуальна модель науково-педагогічних досліджень інклюзивних процесівuk
dc.title.alternativeКонцептуальная модель научно-педагогических исследований инклюзивных процессовuk
dc.title.alternativeThe conceptual model of scientific and pedagogical researches of inclusive processuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf1.71 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.