Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСосницька, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorСосницкая, Наталья Леонидовна-
dc.contributor.authorSosnytska, Natalia-
dc.contributor.authorАчкан, В. В.-
dc.contributor.authorАсhkan, V. V.-
dc.date.accessioned2018-06-20T12:42:10Z-
dc.date.available2018-06-20T12:42:10Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4103-
dc.description.abstractUK: У статті розкриті основні методологічні аспекти компетентнісного підходу та його роль у підготовці майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін до інноваційної педагогічної діяльності, визначено поняття «інноваційна компетентність вчителів фізико-математичних дисциплін»; виділено компоненти інноваційної компетентності вчителів фізико-математичних дисциплін та запропоновано напрями її набуття у процесі викладанні дисциплін циклів професійно орієнтованої та практичної підготовки. Інноваційна компетентність вчителів фізико-математичних дисциплін розглядається як складова загальної професійної компетентності та необхідна умова формування предметних компетентностей, зміст якої зумовлюється особливостями інноваційної діяльності, її суспільною значимістю, творчим характером та спрямованістю на неперервне творення нового, розвиток особистісного й професійного потенціалу педагога. RU: В статье раскрыты основные методологические аспекты компетентностного подхода и его роль в подготовке будущих учителей физико-математических дисциплин к инновационной педагогической деятельности, определено понятие «инновационная компетентность учителей физико-математических дисциплин»; выделено компоненты инновационной компетентности учителей физико- математических дисциплин и предложены направления ее формирования в процессе преподавании дисциплин циклов профессионально ориентированной и практической подготовки. Инновационная компетентность учителей физико- матических дисциплин рассматривается как составляющая общей профессиональной компетентности и необходимое условие формирования предметных компетенций, содержание которой обусловлено особенностями инновационной деятельности, ее общественной значимости, творческим характером и направленностью на непрерывное созидание нового, развитие личностного и профессионального потенциала педагога. EN: In the article the basic methodological aspects of competence approach and its role in training future teachers of physical and mathematical sciences to innovative teaching activities, defi ned the concept of «innovation competence of teachers of physical and mathematical sciences»; allocated components of the innovation competence of teachers of physical and mathematical disciplines and directions of its proposed acquisition of teaching in the disciplines of professionally oriented and practical training. Innovative competence of teachers of physical and mathematical sciences is seen as part of the overall professional competence and a necessary condition for the formation of subject competencies, the content of which is predetermined by the peculiarities of innovation and its social signifi cance, creative and focus on the continuous creation of new development of personal and professional capacity of teacher.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЗб. наук. праць Кам'янець-Подільського державного університету (серія Педагогічна);Вип. 21 (С. 146-148)-
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectінноваційна компетентністьuk
dc.subjectвчителі фізико-математичних дисциплінuk
dc.subjectінноваційна педагогічна діяльністьuk
dc.subjectкомпетентностный подходuk
dc.subjectинновационная компетентностьuk
dc.subjectучителя физико-математических дисциплинuk
dc.subjectинновационная педагогическая деятельностьuk
dc.subjectcompetence approachuk
dc.subjectinnovative competenceuk
dc.subjectteachers of physical and mathematical sciencesuk
dc.subjectinnovative educational activitiesuk
dc.titleКомпетентнісний підхід як методологічна основа підготовки майбутніх вчителів фізико-математичних дисциплін до інноваційної педагогічної діяльностіuk
dc.title.alternativeКомпетентностный подход как методологическая основа подготовки будущих учителей физико-математических дисциплин к инновационной педагогической деятельностиuk
dc.title.alternativeCompetence approach as a methodological basis of preparation future teachers of physical and mathematical disciplines for innovative educational activitiesuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf301.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.