Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4091
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСосницька, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorСосницкая, Наталья Леонидовна-
dc.contributor.authorSosnytska, Natalia-
dc.date.accessioned2018-06-20T10:43:38Z-
dc.date.available2018-06-20T10:43:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4091-
dc.description.abstractРеалізація принципу історизму при навчанні фізики передбачає низку технологій, методів та форм активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Тому відображення методології наукового пізнання у змісті шкільної фізичної освіти вимагає наявності таких методів організації пізнавальної діяльності учнів, які імітують науковій пізнавальний пошук. До них відносяться методи проблемного навчання. В. Бондар визначає проблемне навчання, як «один із типів навчання, характерними рисами якого є постановка пізнавальної задачі, що вимагає аналізу, дослідження; висунення гіпотез можливого розв‘язання поставленої проблеми; створення проблемної ситуації; пошук її розв‘язання; загальний висновок». Р. Малафєєв вказує, що головна мета проблемного навчання фізиці – при мінімальних затратах часу отримати максимальний ефект у розвитку мислення і творчих здібностей учнів. Для цього мають бути вирішені питання загального характеру, зокрема питання про принципи відбору центральних проблем, які складають логічну основу системи проблемного навчання фізики; виявлення основних особливостей проблемного навчання при вивченні різного за змістом матеріалу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherThe Academy of Management and Administration in Opoleuk
dc.relation.ispartofseriesConference Proceeding of the 4nd International Scientific Conference Problems and prospects of territories’socio-economic development (April 29 – May 3, 2015, Opole, Poland);(P. 166-169)-
dc.subjectфізикаuk
dc.subjectшкільна фізична освітаuk
dc.subjectнаукове пізнанняuk
dc.subjectметоди пізнанняuk
dc.titleВідображення методології наукового пізнання у змісті шкільної фізичної освітиuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-167-170.pdf394.95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.