Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4081
Назва: | Змішане навчання як засіб оновлення вищої освіти |
Інші назви: | Mixed learning as a means of updating higher education |
Автори: | Охріменко, Т. В. Okhrimenko, T. V. |
Ключові слова: | змішане навчання;активізація пізнавальної діяльності студентів;лекція;проблемна ситуація;проблемне навчання;діалогічне спілкування;mixed learning;activization of students' cognitive activity;lecture;problem situation;problem learning;dialogue dialogue |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ТДАТУ |
Серія/номер: | Удосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі : збірник науково-методичних праць;Вип. 21 |
Короткий огляд (реферат): | UK: У статті теоретично визначено особливості змішаного навчання як засібу оновлення вищої освіти. EN: In the article the features of mixed learning as a means of updating higher education are theoretically determined. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4081 |
Розташовується у зібраннях: | ВСП Бердянський фаховий коледж ТДАТУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
31-205-209.pdf | 302.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.