Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСосницька, Наталя Леонідівна-
dc.contributor.authorСосницкая, Наталья Леонидовна-
dc.date.accessioned2018-06-20T07:57:02Z-
dc.date.available2018-06-20T07:57:02Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4080-
dc.description.abstractПрогностика — це наукова дисципліна про закономірності розробки прогнозів, предметом якої є закони й методи прогнозування. Під педагогічною прогностикою розуміють галузь наукових знань, у якій розглядаються принципи, закономірності й методи прогнозування стосовно специфічних об’єктів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиїв. ун-т ім. Б. Грінченкаuk
dc.relation.ispartofseriesПедагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр.;№ 19-
dc.subjectпрогностикаuk
dc.subjectшкільна фізична освітаuk
dc.subjectпринципи наукового прогнозуванняuk
dc.subjectфізикаuk
dc.titleМетодологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освітиuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf92.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.