Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4080
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сосницька, Наталя Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Сосницкая, Наталья Леонидовна | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-20T07:57:02Z | - |
dc.date.available | 2018-06-20T07:57:02Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4080 | - |
dc.description.abstract | Прогностика — це наукова дисципліна про закономірності розробки прогнозів, предметом якої є закони й методи прогнозування. Під педагогічною прогностикою розуміють галузь наукових знань, у якій розглядаються принципи, закономірності й методи прогнозування стосовно специфічних об’єктів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київ. ун-т ім. Б. Грінченка | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр.;№ 19 | - |
dc.subject | прогностика | uk |
dc.subject | шкільна фізична освіта | uk |
dc.subject | принципи наукового прогнозування | uk |
dc.subject | фізика | uk |
dc.title | Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.