Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4079
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сосницька, Наталя Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Волошина, Анжела Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Сосницкая, Наталья Леонидовна | - |
dc.contributor.author | Sosnytska, Natalia | - |
dc.contributor.author | Волошина, Анжела Анатольевна | uk |
dc.contributor.author | Voloshyna, Anzhela | uk |
dc.date.accessioned | 2018-06-20T07:48:31Z | - |
dc.date.available | 2018-06-20T07:48:31Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4079 | - |
dc.description.abstract | UK: В статті виявлені методичні засади інтегративного підходу фахової підготовки вчителя фізики. Пропонується методика вдосконалення професійної підготовки майбутніх учителів фізики засобами інтегративного курсу, компонентами якого є теоретичні та історичні аспекти навчальної літератури з фізики в умовах інформаційного освітнього середовища. EN: The paper identified methodological principles of integrative approach professional training physics teacher. A method of improving the training of future teachers of physics by means of integration course, the components of which are theoretical and historical aspects of physics textbooks in the information educational environment. RU: В статье выявлены методические основы интегративного подхода профессиональной подготовки учителя физики. Предлагается методика совершенствования профессиональной подготовки будущих учителей физики средствами интегративного курса, компонентами которого являются теоретические и исторические аспекты учебной литературы по физике в условиях информационной образовательной среды | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини;Ч. 4 | - |
dc.subject | система професійної підготовки вчителя фізики | uk |
dc.subject | історичний похід | uk |
dc.subject | шкільніх учні фізики | uk |
dc.subject | задачний похід | uk |
dc.subject | інформаціонне освітнє середовище | uk |
dc.subject | professyonalnoy physics teacher preparation | uk |
dc.subject | Historical origin | uk |
dc.subject | Shkolny disciple physics | uk |
dc.subject | zadachniy origin | uk |
dc.subject | informakyonnaya obrazovatelnaya Wednesday | uk |
dc.subject | система профессиональной подготовки учителя физики | uk |
dc.subject | исторический поход | uk |
dc.subject | школьный ученик физики | uk |
dc.subject | задачный поход | uk |
dc.title | Методичні засади фахової підготовки вчителя фізики на основі інтеграційного підходу | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.