Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4021
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиняєва, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorСиняева, Людмила Васильевна-
dc.contributor.authorSyniaieva, Liudmyla-
dc.date.accessioned2018-06-15T08:53:47Z-
dc.date.available2018-06-15T08:53:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4021-
dc.description.abstractUK: Вибір теми статті обумовлений потребою у дослідженні цієї проблеми з метою розробки нових підходів до організації проведення лекцій, її удосконалення та модернізації в загальній системі освітньої діяльності, і на цій основі виявлення та поширення набутого досвіду, отриманого у процесі роботи. EN: The choice of the theme of the article is due to the need to study this problem with the aim of developing new approaches to the organization of lectures, its improvement and modernisation in the General system of educational activities, and on this basis, the identification and dissemination of experience gained in the process.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesУдосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі : збірник науково-методичних праць;Вип. 20-
dc.subjectстудентиuk
dc.subjectлекціяuk
dc.subjectфункції лекціїuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectосвітньо-вікові періодиuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectlecturesuk
dc.subjectfunctionsuk
dc.subjecteducational-agesuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleУрахування індивідуально-психологічних та вікових особливостей студентів у процесі читання лекціuk
dc.title.alternativeOf individual-psychological and age features of students during lecturesuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
170-176.pdf315.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.