Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3927
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКувачев, Владимир Петрович-
dc.contributor.authorКувачов, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorKuvachov, Volodymyr-
dc.contributor.authorЧерная, Татьяна Сергеевна-
dc.contributor.authorЧорна, Тетяна Сергіївна-
dc.contributor.authorChorna, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-06-11T10:47:06Z-
dc.date.available2018-06-11T10:47:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3927-
dc.description.abstractRU: В  работе  на  примере  парного  t-критерия  Стьюдента  рассмотрена  методология  применения статистических  методов  анализа  для  адекватной  интерпретации результатов контроля остаточных знаний соискателей высшего образования. UK: У  роботі на  прикладі  парного  t-критерію  Стьюдента  розглянута  методологія  застосування статистичних  методів  аналізу  для  адекватної  інтерпретації  результатів  контролю залишкових знань здобувачів вищої освіти. EN: The  article  examines  the  methodology  of  using  of  statistics  methods  of  analysis for the adequate interpretation of  results  of  the  control  of  knowledge  of  applicants  of higher  education  on  the  example  of  paired Student t-test.uk
dc.language.isoruuk
dc.relation.ispartofseriesМолодь і ринок;№2 (145)-
dc.subjectвысшая школаuk
dc.subjectуспеваемостьuk
dc.subjectметодологияuk
dc.subjectстатистикаuk
dc.subjectметод анализаuk
dc.subjectконтроль остаточных знанийuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectуспішністьuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectконтроль залишкових знаньuk
dc.subjecta high schooluk
dc.subjecta successuk
dc.subjectthe methodologyuk
dc.subjectstatisticsuk
dc.subjectan analysis methoduk
dc.subjecta control of residual knowledgeuk
dc.titleПрименение статистических методов анализа для адекватной интерпретации результатов контроля остаточных знаний соискателей высшего образования на примере парного t-критерия стьюдентаuk
dc.title.alternativeЗастосування статистичних методів аналізу для адекватної інтерпретації результатів контролю остаточних знань здобувачів вищої освіти на прикладі парного t-критерія стьюдентаuk
dc.title.alternativeThe implementation of statistic smethods of analysis concerning the relevant interpretation of results of the control of knowledge of applicants of higher education on the example of paired student t-testuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Машиновикористання в землеробстві

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.2017. Применение статистических методов .pdf248.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.