Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2762
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрєєва, Лариса Олександрівна-
dc.contributor.authorАндреева, Лариса Александровна-
dc.contributor.authorAndrieieva, Larysa-
dc.contributor.authorЛисак, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorЛысак, Оксана Ивановна-
dc.contributor.authorLysak, Oksana-
dc.date.accessioned2018-05-07T08:35:45Z-
dc.date.available2018-05-07T08:35:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2762-
dc.description.abstractUK: Метою статті є дослідження та наукове узагальнення теоретико-методичних аспектів процесу розробки стратегії діяльності підприємства та обґрунтування рекомендацій щодо його здійснення. Проаналізовано загальноприйняті етапи стадії процесу розробки стратегії. Запропоновано комплексне використання маркетингових досліджень на всіх етапах вирішення завдань стратегічного планування. Встановлено необхідність орієнтування діяльності підприємств виключно на потреби споживачів, що є ключовим фактором успіху. Обґрунтовано необхідність надання більшої уваги слабким сторонам діяльності підприємства та запропоновано порядок їх ліквідації. Акцентовано увагу на економічному розвитку галузі, в якій функціонує підприємство, що є визначальним чинником для вибору стратегічної альтернативи, адже саме стан економічних чинників, які формуються в галузевому середовищі, мають найбільший вплив при розробці стратегії діяльності підприємства. RU: Целью статьи является исследование и научное обобщение теоретико-методических аспектов процесса разработки стратегии деятельности предприятия и обоснование рекомендаций по его осуществлению. Проанализированы общепринятые этапы стадии процесса разработки стратегии. Предложено комплексное использование маркетинговых исследований на всех этапах решения задач стратегического планирования. Установлена необходимость ориентирования деятельности предприятий исключительно на нужды потребителей, что является ключевым фактором успеха. Обоснована необходимость обращения большего внимания на слабые стороны деятельности предприятия и предложен порядок их ликвидации. Сделан упор на экономическое развитие отрасли, в которой работает предприятие, что является определяющим фактором для выбора стратегической альтернативы, так как именно состояние экономических факторов, формирующихся в отраслевой среде, имеют наибольшее влияние при разработке стратегии деятельности предприятия. EN: The article is aimed at studying and scientific generalization of the theoretical-methodological aspects of the process of developing the enterprise strategy and substantiation of recommendations as to its implementation. The commonly accepted stages of the process developing the enterprise strategy have been analyzed. An integrated use of marketing researches at all stages of the solution to the tasks of strategic planning has been proposed. The need to orient the activities of the enterprises' activities exclusively toward the needs of consumers has been identified, which is considered a key success factor. The necessity of calling more attention to the weaknesses of the enterprise activities has been substantiated, an order of their elimination has been suggested. An emphasis has been made on the economic development of the economic sector in which enterprise operates, as the determining factor for the choice of a strategic alternative, because the status of economic factors emerging in the sectoral environment has the greatest influence in the formulation of the strategy of enterprise.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesНауковий журнал «Бізнес-інформ»;№ 6-
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk
dc.subjectзовнішнє середовищеuk
dc.subjectстратегияuk
dc.subjectстратегическое планированиеuk
dc.subjectразвитиеuk
dc.subjectвнутренняя средаuk
dc.subjectвнешняя средаuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectstrategic planninguk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectinternal environmentuk
dc.subjectexternal environmentuk
dc.titleМетодичні аспекти стратегічного розвитку підприємствuk
dc.title.alternativeМетодические аспекты стратегического развития предприятийuk
dc.title.alternativeThe Methodical Aspects of the Strategic Development of Enterprisesuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf253.98 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.