Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2743
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бичкова, А. В. | - |
dc.contributor.author | Bychkova, A. V. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-05T10:34:15Z | - |
dc.date.available | 2018-05-05T10:34:15Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2743 | - |
dc.description.abstract | Uk: Стаття розкриває шляхи застосування форм та методів впровадження новітніх педагогічних технологій, адже сучасне заняття ви-магає від педагога оптимального поєднання індивідуальної, парної, групової і колективної форм організації навчальної діяльності студентів, постійного залучення студентів до навчального процесу. Розглянуто проблеми і перспе-ктиви впровадження нових педагогічних. En: The article reveals the ways to use forms and methods of implementation of new educational technologies, as a modern lesson requires from teacher optimal combination of individual, pair, group and collective forms of students’ educational activity and steady involvement of students in the learning process. Problems and prospects of introduction of new teaching technology. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ТДАТУ | uk |
dc.relation.ispartofseries | Збірник науково-методичних праць " Удосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі";Випуск 20 | - |
dc.subject | технології | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | комплексний підхід | uk |
dc.subject | technology | uk |
dc.subject | educational technology | uk |
dc.subject | comprehensive approach | uk |
dc.title | Нові педагогічні технології, їх огляд та застосування | uk |
dc.title.alternative | New educational technologies, their viewing and implementation | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | ВСП Оріхівський фаховий коледж ТДАТУ |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.