Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2743
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБичкова, А. В.-
dc.contributor.authorBychkova, A. V.-
dc.date.accessioned2018-05-05T10:34:15Z-
dc.date.available2018-05-05T10:34:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2743-
dc.description.abstractUk: Стаття розкриває шляхи застосування форм та методів впровадження новітніх педагогічних технологій, адже сучасне заняття ви-магає від педагога оптимального поєднання індивідуальної, парної, групової і колективної форм організації навчальної діяльності студентів, постійного залучення студентів до навчального процесу. Розглянуто проблеми і перспе-ктиви впровадження нових педагогічних. En: The article reveals the ways to use forms and methods of implementation of new educational technologies, as a modern lesson requires from teacher optimal combination of individual, pair, group and collective forms of students’ educational activity and steady involvement of students in the learning process. Problems and prospects of introduction of new teaching technology.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник науково-методичних праць " Удосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі";Випуск 20-
dc.subjectтехнологіїuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectкомплексний підхідuk
dc.subjecttechnologyuk
dc.subjecteducational technologyuk
dc.subjectcomprehensive approachuk
dc.titleНові педагогічні технології, їх огляд та застосуванняuk
dc.title.alternativeNew educational technologies, their viewing and implementationuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:ВСП Оріхівський фаховий коледж ТДАТУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25-33.pdf303.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.