Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorКолокольчикова, Ирина Владимировнаuk
dc.contributor.authorKolokolchykova, Irynauk
dc.date.accessioned2018-04-04T13:03:21Z-
dc.date.available2018-04-04T13:03:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2412-
dc.description.abstractВизначено суть маркетингової товарної політики підприємства галузі садівництва. Встановлено роль садівництва у товарному виробництві продукції сільського господарства України. Виділено області, які вносять найбільший вклад в сумарний результат роботи підприємств галузі, використовуючи метод АВС - аналізу. Підкреслено особливості розвитку садівництва в залежності від природно - кліматичних умов регіонів. Оцінено структуру продуктового пропонування по галузі в розрізі областей. Визначено загальна спеціалізація областей виробництва плодово – ягідної продукції.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПолтава: ПДААuk
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці Полтавської державної аграрної академії;Вип. 1-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk
dc.subjectпромислове садівництвоuk
dc.subjectструктура товарної продукціїuk
dc.titleТоварна політика підприємств галузі садівництва Україниuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колокольчикова__2016_Тов_політика.PDF413.71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.