Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19347
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаров, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorSharov, Sergii-
dc.date.accessioned2025-06-26T11:15:06Z-
dc.date.available2025-06-26T11:15:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШаров С. В. Експертна система для проведення порівняльного аналізу освітніх метаоб’єктів // Інформаційні технології в металургії та машинобудуванні – ІТММ 2025: матеріали Міжнародної наук.-технічної конференції (Дніпро, 23 квітня 2025 р.). Дніпро, 2025. С. 646-651. DOI: 10.34185/1991-7848.itmm.2025.01.116uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19347-
dc.description.abstractUA: У статті повідомляється про розробку експертної системи для порівняння освітніх метаоб’єктів. Наголошується на важливості систем штучного інтелекту, зокрема експертних систем, для розвитку виробництва, науки, освіти. Аналізуються особливості експертних систем, переваги їх використання в освітній діяльності. З’ясовано, що використання рамок кваліфікацій сприяє глобалізації освітніх процесів, академічної мобільності та взаємного визнання кваліфікацій. Зазначається, що ідея представлення національних рамок кваліфікацій у вигляді метаоб’єктів (абстрактних структур, що описують сутність і характеристики кваліфікацій) відкриває значні можливості для їх порівняння. Для автоматизації цього процесу була розроблена експертна система з простим графічним інтерфейсом. Перечислюються графічні елементи інтерфейсу та висвітлюється алгоритм роботи з експертною системою. /// EN: The article reports on the development of an expert system for comparing educational metaobjects. The importance of artificial intelligence systems, in particular expert systems, for the development of production, science, and education is emphasized. The features of expert systems and the advantages of their use in educational activities are analyzed. It is found that the use of qualification frameworks contributes to the globalization of educational processes, academic mobility, and mutual recognition of qualifications. It is noted that the idea of representing national qualification frameworks in the form of metaobjects (abstract structures that describe the essence and characteristics of qualifications) opens up significant opportunities for their comparison. To automate this process, an expert system with a simple graphical interface was developed. The graphical elements of the interface are listed and the algorithm for working with the expert system is highlighted.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectнаціональна рамка кваліфікаційuk
dc.subjectекспертні системиuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectосвітній метаоб’єктuk
dc.subjectnational qualifications frameworkuk
dc.subjectexpert systemsuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjecteducational meta-objectuk
dc.titleЕкспертна система для проведення порівняльного аналізу освітніх метаоб’єктівuk
dc.title.alternativeExpert system for comparative analysis of educational metaobjectsuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.doi10.34185/1991-7848.itmm.2025.01.116uk
Appears in Collections:Кафедра Комп'ютерні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sharov_ITMM.pdf513.77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.