Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19281
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сабо, Андрій Георгійович | - |
dc.contributor.author | Sabo, Andriy | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-18T13:14:51Z | - |
dc.date.available | 2025-06-18T13:14:51Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Сабо А. Г. Застосування методу «перевернутого класу» в інженерній освіті // Розвиток сучасної науки та освіти : реалії, проблеми якості, інновації: матеріали VІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. (м. Запоріжжя, 28-30 травня 2025 р.) / [ред.колегія: С. В. Кюрчев, В. О. Радкевич, В. М. Кюрчев та ін.]. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. С. 215-219 | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19281 | - |
dc.description.abstract | UA: У статті розглядається ефективність використання методу перевернутого класу (Flipped Classroom) в інженерній освіті. Проаналізовано педагогічні переваги, труднощі впровадження та результати емпіричних досліджень. Особлива увага приділена ролі активного навчання, цифрових технологій та зміні ролі викладача. Наведено приклади успішного застосування моделі в технічних університетах різних країн. /// EN: The article examines the effectiveness of the use of the flipped classroom method in engineering education. The pedagogical advantages, implementation difficulties, and empirical research results are analyzed. Special attention is paid to the role of active learning, digital technologies, and the changing role of the teacher. Examples of successful application of the model in technical universities in different countries are given. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : ТДАТУ | uk |
dc.subject | метод перевернутого класу | uk |
dc.subject | інженерна освіта | uk |
dc.subject | навчальна робота | uk |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk |
dc.subject | лабораторні роботи | uk |
dc.subject | практичні заняття | uk |
dc.subject | flipped classroom method | uk |
dc.subject | engineering education | uk |
dc.subject | educational work | uk |
dc.subject | higher education institution | uk |
dc.subject | laboratory work | uk |
dc.subject | practical classes | uk |
dc.title | Застосування методу «перевернутого класу» в інженерній освіті | uk |
dc.type | Article | uk |
local.identifier.udc | 378.1+37.225+378.225 | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Електротехніки і електромеханіки ім. проф. В.В. Овчарова |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sabo_2025-216-220.pdf | 518.06 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.