Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПлотніченко, Світлана Романівна-
dc.contributor.advisorPlotnichenko, Svitlana-
dc.contributor.authorМоскаленко, Альбіна-
dc.date.accessioned2025-06-05T16:37:14Z-
dc.date.available2025-06-05T16:37:14Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМоскаленко А. С. Сучасні стандарти етикету інфлюенс-маркетингу / наук. кер. С. Р. Плотніченко // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 29-30uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19114-
dc.description.abstractІнфлюенс-маркетинг став одним із найбільш потужних інструментів просування брендів у сучасному цифровому середовищі. Його ефективність базується на довірі між лідерами думок і їхньою аудиторією. Проте саме стрімкий розвиток цього напряму призвів до низки етичних викликів, які сьогодні активно обговорюються як серед маркетологів, так і серед громадськості. Питання прозорості реклами, автентичності контенту та відповідальності інфлюенсерів набувають особливого значення. Саме тому тема етикету інфлюенс-маркетингу є надзвичайно актуальною й потребує чітких стандартів поведінки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectетикетuk
dc.subjectінфлюенс-маркетингuk
dc.subjectетична поведінкаuk
dc.titleСучасні стандарти етикету інфлюенс-маркетингуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-29-30.pdf560.58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.