Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСокіл, Яна Сергіївна-
dc.contributor.advisorSokil, Yana-
dc.contributor.authorМарченко, А.-
dc.date.accessioned2025-06-05T16:33:50Z-
dc.date.available2025-06-05T16:33:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationМарченко А. Генеративний ші та майбутнє маркетингу: нова ера аналітики, контенту та взаємодії / наук. кер. Я. С. Сокіл // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 27-29uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19113-
dc.description.abstractСучасний маркетинг неможливий без технологій, що допомагають аналізувати ринок, взаємодіяти з клієнтами та підвищувати прибутковість. Однією з ключових є штучний інтелект, який автоматизує процеси, покращує рекламу та підвищує залученість аудиторії. Ще кілька років тому ШІ здавався чимось далеким і більше теоретичним, ніж практичним. Але за даними опитування McKinsey Global Institute показало, що цього року 50% компаній у всьому світі намагалися якимось чином використовувати штучний інтелект, у 2017 році їх було лише 20%. Нові потужні моделі машинного навчання доволі швидко мігрували з дослідницьких центрів у промисловість та бізнес.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectгенеративний ШІuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectаналітикаuk
dc.subjectконтентuk
dc.titleГенеративний ші та майбутнє маркетингу: нова ера аналітики, контенту та взаємодіїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-27-29.pdf572.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.