Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСокіл, Яна Сергіївна-
dc.contributor.advisorSokil, Yana-
dc.contributor.authorКондратенко, Д. С.-
dc.date.accessioned2025-06-05T16:27:00Z-
dc.date.available2025-06-05T16:27:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКондратенко Д. С. Тренди SMM для ефективного просування бренду в соціальних мережах / наук. кер. Я. С. Сокіл // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 24-26uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19111-
dc.description.abstractМаркетинг у соціальних мережах перетворився на один з найефективніших способів контакту брендів з їх аудиторією. Соцмережі дають змогу використовувати цільову рекламу, досліджувати поведінку споживачів та швидко змінювати стратегії, орієнтуючись на тенденції. Завдяки таким платформам, як Facebook, Instagram,TikTok та LinkedIn , підприємства мають змогу рекламувати свої товари, створювати імідж та залучати клієнта онлайн. Продуктивний маркетинг у соцмережах базується на хорошому контент і,активному спілкуванні з аудиторією та постійному контролі результативності компаній.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтренди SMMuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.titleТренди SMM для ефективного просування бренду в соціальних мережахuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-24-26.pdf640.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.