Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19110
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБінчева, Поліна Геннадіївна-
dc.contributor.advisorBincheva, Polina-
dc.contributor.authorКоломійцева, В. О.-
dc.date.accessioned2025-06-05T16:23:50Z-
dc.date.available2025-06-05T16:23:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКоломійцева В. О. Теорії та концепції маркетингу / наук. кер. П. Г. Бінчева // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 23-24uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19110-
dc.description.abstractМаркетинг як управлінська концепція функціонування суб’єктів ринку в умовах конкуренції отримав широке визнання завдяки своїй ефективності як у комерційному, так і в некомерційному секторах. З часом, він перетворився на самостійну науку, зайнявши важливе місце серед економічних теорій та бізнес-практик, які впливають на світогляд учасників ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова теоріяuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.titleТеорії та концепції маркетингуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-23-24.pdf568.77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.