Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19107
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБінчева, Поліна Геннадіївна-
dc.contributor.advisorBincheva, Polina-
dc.contributor.authorКальченко, Є. І.-
dc.date.accessioned2025-06-05T16:09:43Z-
dc.date.available2025-06-05T16:09:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКальченко Є. І. Міжнародні маркетингові комунікаціі / наук. кер. П. Г. Бінчева // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 18-19uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19107-
dc.description.abstractСистема формування попиту і стимулювання збуту товарів або послуг, спрямована на їх просування на зовнішньому ринку. Результатом здійснення є створення привабливого образу товару і фірми в цілях спонуки потенційних покупців до здійснення покупок. Будь-яка маркетингова комунікація припускає наявність джерела повідомлення, цільової аудиторії і засобів обміну інформацією.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectміжнародна рекламаuk
dc.subjectміжнародні маркетингові комунікацііuk
dc.subjectпродажіuk
dc.titleМіжнародні маркетингові комунікацііuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-18-19.pdf570.16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.