Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19102
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПлотніченко, Світлана Романівна-
dc.contributor.advisorPlotnichenko, Svitlana-
dc.contributor.authorБалховітін, В. Е.-
dc.date.accessioned2025-06-05T15:46:50Z-
dc.date.available2025-06-05T15:46:50Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБалховітін В. Е. Етичні помилки брендів і наслідки для довгострокової репутації / наук. кер. С. Р. Плотніченко // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 8-10uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19102-
dc.description.abstractУ сучасному маркетинговому середовищі репутація бренду є стратегічним активом, що безпосередньо впливає на рівень довіри з боку споживачів, партнерів і суспільства в цілому. Етичність дій підприємства – це вже не «опціональний компонент», а обов’язковий стандарт поведінки. Особливо в умовах цифрового простору, де кожна помилка миттєво поширюється та стає предметом громадського осуду. Тема етичних помилок брендів стає дедалі актуальнішою у зв’язку зі зростаючими вимогами до прозорості, інклюзивноості та відповідальності бізнесу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectбрендиuk
dc.subjectетична помилкаuk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.titleЕтичні помилки брендів і наслідки для довгострокової репутаціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-8-10.pdf599.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.