Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19058
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кувачов, Володимир Петрович | - |
dc.contributor.author | Kuvachov, Volodymyr | - |
dc.contributor.author | Коноваленко, Анастасія Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Konovalenko, Anastasiia | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T12:28:04Z | - |
dc.date.available | 2025-06-03T12:28:04Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Кувачов В. П., Коноваленко А. С. Статистична перевірка достовірності результатів соціологічних та освітніх опитувань респондентів // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 190-195 | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19058 | - |
dc.description.abstract | UA: У статті розглянуто методологічні підходи до перевірки статистичної достовірності відповідей респондентів у соціологічних та освітніх дослідженнях (моніторингів). Розкрито методику статистичної перевірки достовірності результатів соціологічних та освітніх опитувань респондентів. На прикладі доведено необхідність застосування статистичної перевірки гіпотез для підвищення обґрунтованості висновків та управлінських рішень на основі результатів соціологічних та освітніх опитувань респондентів. та важливість використання комплексних вимірювальних інструментів, що дозволяють отримувати глибокі та багатогранні дані, які підвищують достовірність та надійність результатів опитувань. /// EN: The article explores methodological approaches to verifying the statistical reliability of respondents’ answers in sociological and educational studies (monitoring surveys). It outlines the methodology for statistical verification of the results obtained from sociological and educational surveys. Using a practical example, the study demonstrates the necessity of applying hypothesis testing to enhance the validity of conclusions and managerial decisions based on survey data. The article also emphasizes the importance of using comprehensive measurement tools that enable the collection of in-depth and multifaceted data, thereby improving the reliability and credibility of the survey results. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : ТДАТУ | uk |
dc.subject | якісна освіта | uk |
dc.subject | освітні дослідження | uk |
dc.subject | статистична достовірність | uk |
dc.subject | інституційний моніторинг | uk |
dc.subject | сталі освітні практики | uk |
dc.subject | quality education | uk |
dc.subject | educational research | uk |
dc.subject | statistical reliability | uk |
dc.subject | institutional monitoring | uk |
dc.subject | sustainable educational practices | uk |
dc.title | Статистична перевірка достовірності результатів соціологічних та освітніх опитувань респондентів | uk |
dc.title.alternative | Statistical verification of the validity of sociological and educational survey results of respondents | uk |
dc.type | Article | uk |
local.identifier.udc | 303.094.3:311.2:378.4 | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Експлуатації та технічного сервісу машин |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-191-196.pdf | 331.69 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.