Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКувачов, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorKuvachov, Volodymyr-
dc.date.accessioned2025-06-03T12:20:28Z-
dc.date.available2025-06-03T12:20:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationКувачов В. П. Альтернативні форми атестації здобувачів вищої освіти в контексті індивідуальної освітньої траєкторії // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 180-190uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19057-
dc.description.abstractUA: У статті розглянуто проблему обмеженості форм атестації здобувачів вищої освіти. Проаналізовано основні недоліки традиційної форми атестації через захист кваліфікаційних (дипломних) робіт, зокрема в контексті індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти. Доведено, що атестаційний кваліфікаційний екзамен, як форма атестації здобувачів освіти, може стати альтернативою захисту кваліфікаційних робіт і ефективним інструментом для оцінки не лише теоретичних знань, а й практичних навичок, здатних вирішувати реальні професійні завдання. /// EN: The article examines the issue of the limited forms of assessment for higher education learners. The main drawbacks of the traditional assessment format through the defense of qualification (diploma) papers are analyzed, particularly in the context of individual educational trajectories. It is proven that the attestation qualification exam, as a form of assessment for learners, can serve as an alternative to the defense of qualification papers and as an effective tool for evaluating not only theoretical knowledge but also practical skills necessary for solving real professional tasks.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectатестаціяuk
dc.subjectіндивідуальна освітня траєкторіяuk
dc.subjectатестаційний кваліфікаційний екзаменuk
dc.subjectоцінювання результатів навчанняuk
dc.subjectякісна освітаuk
dc.subjectрівність в освітіuk
dc.subjectassessmentuk
dc.subjectindividual educational trajectoryuk
dc.subjectattestation qualification examuk
dc.subjectlearning outcomes evaluationuk
dc.subjectquality educationuk
dc.subjectequality in educationuk
dc.titleАльтернативні форми атестації здобувачів вищої освіти в контексті індивідуальної освітньої траєкторіїuk
dc.title.alternativeAlternative forms of assessment for higher education learners in the context of individual educational trajectoriesuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc378.14.014.13:004.738uk
Appears in Collections:Кафедра Експлуатації та технічного сервісу машин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-181-191.pdf318.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.