Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19048
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дяденчук, Альона Федорівна | - |
dc.contributor.author | Diadenchuk, Alona | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T07:12:42Z | - |
dc.date.available | 2025-06-03T07:12:42Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Дяденчук А. Ф. Сучасні цифрові інструменти як каталізатор інтересу до фізики в закладах вищої освіти // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 100-108 | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19048 | - |
dc.description.abstract | UA: У статті розглядається проблема зниження мотивації здобувачів освіти до вивчення фізики у закладах вищої освіти та шляхи її вирішення за допомогою цифрових технологій. Запропоновано використання програмних середовищ Matlab і Scilab для моделювання фізичних процесів, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу, розвитку дослідницьких навичок і підвищенню інтересу до предмета. Проведений аналіз показує ефективність застосування цифрових платформ в освітньому процесі, що підтверджується практичними результатами та позитивними відгуками студентів. /// EN: The article considers the problem of reducing the students’motivation to study physics in higher education institutions and ways to solve it using digital technologies. The use of Matlab and Scilab software environments for modeling physical processes is proposed, which contributes to better assimilation of the material, the development of research skills, and increased interest in the subject. The analysis shows the effectiveness of the use of digital platforms in the educational process, which is confirmed by practical results and positive feedback from students. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : ТДАТУ | uk |
dc.subject | цифрові технології | uk |
dc.subject | моделювання | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | освітні платформи | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | інноваційні методи навчання | uk |
dc.subject | digital technologies | uk |
dc.subject | modeling | uk |
dc.subject | interactive learning | uk |
dc.subject | educational platforms | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | innovative teaching methods | uk |
dc.title | Сучасні цифрові інструменти як каталізатор інтересу до фізики в закладах вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | Modern digital tools as a catalyst for interest in physics in higher education institutions | uk |
dc.type | Article | uk |
local.identifier.udc | 331.101.262 | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-101-109.pdf | 797.54 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.