Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19048
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДяденчук, Альона Федорівна-
dc.contributor.authorDiadenchuk, Alona-
dc.date.accessioned2025-06-03T07:12:42Z-
dc.date.available2025-06-03T07:12:42Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationДяденчук А. Ф. Сучасні цифрові інструменти як каталізатор інтересу до фізики в закладах вищої освіти // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 100-108uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19048-
dc.description.abstractUA: У статті розглядається проблема зниження мотивації здобувачів освіти до вивчення фізики у закладах вищої освіти та шляхи її вирішення за допомогою цифрових технологій. Запропоновано використання програмних середовищ Matlab і Scilab для моделювання фізичних процесів, що сприяє кращому засвоєнню матеріалу, розвитку дослідницьких навичок і підвищенню інтересу до предмета. Проведений аналіз показує ефективність застосування цифрових платформ в освітньому процесі, що підтверджується практичними результатами та позитивними відгуками студентів. /// EN: The article considers the problem of reducing the students’motivation to study physics in higher education institutions and ways to solve it using digital technologies. The use of Matlab and Scilab software environments for modeling physical processes is proposed, which contributes to better assimilation of the material, the development of research skills, and increased interest in the subject. The analysis shows the effectiveness of the use of digital platforms in the educational process, which is confirmed by practical results and positive feedback from students.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectінтерактивне навчанняuk
dc.subjectосвітні платформиuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectmodelinguk
dc.subjectinteractive learninguk
dc.subjecteducational platformsuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectinnovative teaching methodsuk
dc.titleСучасні цифрові інструменти як каталізатор інтересу до фізики в закладах вищої освітиuk
dc.title.alternativeModern digital tools as a catalyst for interest in physics in higher education institutionsuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc331.101.262uk
Appears in Collections:Кафедра Вища математика та фізика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-101-109.pdf797.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.