Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19044
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гребінчак, Олександр Ілліч | - |
dc.contributor.author | Вітовщик, Олена Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Рочняк, Ольга Вікторіна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T06:22:06Z | - |
dc.date.available | 2025-06-03T06:22:06Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Гребінчак О. І., Вітовщик О. А., Рочняк О. В. Впровадження елементів змішаного навчання у переміщених закладах освіти // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 73-83 | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19044 | - |
dc.description.abstract | UA: У статті розглянуто особливості впровадження елементів змішаного навчання у переміщених закладах освіти в умовах воєнного стану. Проаналізовано виклики, з якими стикаються адміністрація, викладачі та студенти при організації освітнього процесу в нових, часто нестабільних умовах. Автори звертають увагу на переваги та обмеження змішаного формату навчання, який поєднує очні та дистанційні елементи. Визначено технічні, методичні та психологічні аспекти реалізації цієї моделі. У статті пропонуються практичні рекомендації щодо оптимізації змішаного навчання у переміщених освітніх закладах для забезпечення якості освіти та збереження освітнього потенціалу України. /// EN: The article examines the features of implementing blended learning elements in relocated educational institutions under martial law. The challenges faced by the administration, teachers, and students in organizing the educational process in new, often unstable conditions are analyzed. The authors draw attention to the advantages and limitations of the blended learning format, which combines face-to-face and distance learning elements. The technical, methodological, and psychological aspects of implementing this model are identified. The article offers practical recommendations for optimizing blended learning in relocated educational institutions to ensure the quality of education and preserve the educational potential of Ukraine. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : ТДАТУ | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | переміщений заклад освіти | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | blended learning | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.subject | relocated educational institution | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.title | Впровадження елементів змішаного навчання у переміщених закладах освіти | uk |
dc.title.alternative | Implementation of blended learning elements in relocated educational institutions | uk |
dc.type | Article | uk |
local.identifier.udc | 37.018.43 | uk |
Appears in Collections: | ВСП Новокаховський фаховий коледж ТДАТУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-74-84.pdf | 497.79 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.