Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19044
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГребінчак, Олександр Ілліч-
dc.contributor.authorВітовщик, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorРочняк, Ольга Вікторіна-
dc.date.accessioned2025-06-03T06:22:06Z-
dc.date.available2025-06-03T06:22:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationГребінчак О. І., Вітовщик О. А., Рочняк О. В. Впровадження елементів змішаного навчання у переміщених закладах освіти // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 73-83uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19044-
dc.description.abstractUA: У статті розглянуто особливості впровадження елементів змішаного навчання у переміщених закладах освіти в умовах воєнного стану. Проаналізовано виклики, з якими стикаються адміністрація, викладачі та студенти при організації освітнього процесу в нових, часто нестабільних умовах. Автори звертають увагу на переваги та обмеження змішаного формату навчання, який поєднує очні та дистанційні елементи. Визначено технічні, методичні та психологічні аспекти реалізації цієї моделі. У статті пропонуються практичні рекомендації щодо оптимізації змішаного навчання у переміщених освітніх закладах для забезпечення якості освіти та збереження освітнього потенціалу України. /// EN: The article examines the features of implementing blended learning elements in relocated educational institutions under martial law. The challenges faced by the administration, teachers, and students in organizing the educational process in new, often unstable conditions are analyzed. The authors draw attention to the advantages and limitations of the blended learning format, which combines face-to-face and distance learning elements. The technical, methodological, and psychological aspects of implementing this model are identified. The article offers practical recommendations for optimizing blended learning in relocated educational institutions to ensure the quality of education and preserve the educational potential of Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectпереміщений заклад освітиuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectblended learninguk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectrelocated educational institutionuk
dc.subjecteducational processuk
dc.titleВпровадження елементів змішаного навчання у переміщених закладах освітиuk
dc.title.alternativeImplementation of blended learning elements in relocated educational institutionsuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc37.018.43uk
Appears in Collections:ВСП Новокаховський фаховий коледж ТДАТУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-74-84.pdf497.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.